neděle 11. března 2012

Poprvé na packraftu

Konečně! V úterý 6.3.2012 se u nás objevily dvě zbrusu nové novinky: syn Lukáš, který přišel na svět v 03:50 a odpoledne téhož dne dorazil packraft. Oba váží zhruba stejně - Lukáš měl 3,80 kg, raft má taky nějak tak.

Výprava ve Zlatce (poslední člen právě fotografuje)
Povšimněte si, jak je raft lehounký...
(Foto: Jan Langhans)
Den to byl natolik hektický, že jsem se k rozbalení raftu dostal až v sobotu odpoledne - na vnuka se natěšeně přijela podívat babička, tak abychom nerušili, sebral jsem strejdu a tetu (HaH), přidal se i děda a vyrazili jsme do Zlatky.

Dobří lidé na břehu na mně volali,
ať okamžitě vrátím ten dětský bazének,
který jsem ukradl někomu na zahradě!

Na místě se ukázalo, že rozbalit raft doma by bývalo bylo docela dobré - nemusel bych celou cestu po vodě sedět na vestě, ale mohl jsem si do lodě vložit sedačku :-) Jinak mě ale raft nezklamal. Jízdní vlastnosti na tenhle typ lodě bych řekl že jsou nadprůměrné a za zbytkem výpravy jsem nijak výrazně nezaostával (spíš naopak - už od Dívčáku jsem se hnal ne čele peletonu, abych byl co nejdřív doma.)

Pohodááá!
Konečně správná čundrácká loď.
(Foto: Jan Langhans)

Kromě absence sedačky mě ještě lehce znervózňoval ucházející vzduch z mého plavidla, ale nebylo to nic výrazného. Nutno ještě podotknout, že počasí bylo nádherné a stav vody taky nadstandardní. Takže zatím jsem moc spokojen a už se těším na další výpravu.


Tohle miluju...