středa 29. února 2012

Nová dobrodružství se blíží!

Pořád je co prozkoumávat! V zatím posledním Hydru jsem zachytil téměř žhavou novinku (no, tedy alespoň pro mě). Packrafting. Nafukovací loď, která ovšem neváží těch tragických 20 kg, co mají ostatní modely, ale kilogramy 3! Zavětřil jsem možnost nových cest a bádání a napsal Svenu Schellinovi z Drážďan, který je spolu s Marcem Kreinackerem prodávají a mají i zajímavý blog, který se této disciplíně věnuje (odkaz zde).

Slovo dalo slovo - stal jsem se zákazníkem č. 2 a teď napjatě čekám na Alpacka Raft - Denali Llama se šprajdou. S Honzou máme v tu ránu domluvenu zkušební jízdu Zlatka-Boršov. Takže zbývá jen aby slezl led a hlavně aby sebou pošťáci hodili!

Alpacka
(šprajda bude trochu jiná)

A aby bylo během čekání co dělat, spustili moji zmrzlí kámoši Standa a hlavně Radek akci Příprava na No Frost***! Včera večer mě zásobili spoustou odkazů na různé webové stránky a já si  začínám v hlavě a na stole chystat díly našeho nového expedičního grilu. O průběhu stavby budu (v tuto chvíli jistě již slintající) čtenáře informovat jakmile vlastní stavba započne.

Na závěr malá poznámka - laminování dna překližkové lodě uvnitř dopadlo nad očekávání a v neděli pokračujeme prací na palubě. Howg, domluvil jsem!