úterý 4. září 2012

Objednávky na pádla se nám jen hrnou

Zhruba před rokem jsem po celém Grónském klubu rozhlásil, že za určitý poplatek vyrobím komukoli z klubu pádlo. Připojil jsem ale ještě jednu podmínku - každý si svoje pádlo řádně objedná. A tím řádně, tím myslím pokud možno, co nejsložitěji a nejoriginálněji.

Jako první zareagovala Evička, která na sklonku roku 2011 dodala svou "Objednávku na Blážu 2." Její první pádlo se totiž jmenuje Bláža a co vím, je to její veliký kamarád a na mořském kajaku jsem jí od doby, co jej má, nikdy neviděl pádlovat s ničím jiným. Její způsob mě moc pobavil a vlastně i zachutnal. Jen se omlouvám Honzovi, že na něj už nezbylo :-)


Evičko, pádlo bude.

Dalšími zájemci se stali: Zdenda, Petr a Markéta. Ta ovšem překvapila. Nedávno jsem jí urgoval, že ačkoli jsem už na pádle začal dělat, stále jsem žádnou objednávku nedostal. Dostalo se mi zmatené výmluvy, že: "Objednávka je už na cestě, ale asi ještě nedorazila." "Hmmm, obvyklé výmluvy. Nic nemá a nedodá!", pomyslel jsem si já.

Hrubě jsem se ovšem mýlil! To si takhle přijedu z práce domů a před dům vybíhá Pavla s očima navrch hlavy, že mi přišel dopis a že je zvědavá, kdo mi to píše. "Co? Jaký dopis," povídám. "No koukni se, je na stole!", ona na to. To už jsem v kuchyni a hele! Na stole lehce jetá obálka a známka i razítko jsou až z Grónska!

Fakt, z Grónska!

No, co to je? Nemůžu to pochopit a se sebedůvěrou sobě vlastní si říkám, tak to bude uvnitř jistě vzkaz, že už v Grónsku neví jak na to, a jestli bych jim nepřijel poradit, třeba jak se staví lodě, nebo tak něco. Lehce mě mate i to, že je to adresované Honzovi, ale on staví lodě se mnou.

Ale to překvapení. Uvnitř je krásné přáníčko.

To je krása!

Třesoucíma se rukama ho otevírám a během nedlouhé chvilky mi to dojde...

Objednávka jako bejk!

Ano, MARKÉTA NEKECALA! Objednávka skutečně nejspíš už byla před měsícem na cestě. Tedy to vážně koukám jako vrána a tleskám. Za originalitu udílím 100 bodů a zbývá jediná otázka:

Co si vymyslíte vy, Zdendo a Petře?